Hot Oil pyta o zdanie adresatów swoich kolekcji
Dzień Wagarowicza w szkole czy poza nią? Lubimy być na lekcjach, czy też chcielibyśmy pierwszy dzień wiosny witać poza murami placówek oświatowych? Hot Oil, polska marka odzieży dla nastolatków w stylu young casual, postanowiła zapytać, co o dniu wagarowicza myślą najbardziej nim zainteresowani.
Minister edukacji Katarzyna Hall skierowała niedawno do nauczycieli i dyrektorów szkół list, w którym zwraca się z prośbą o rezygnację z klasowo-lekcyjnego podejścia do edukacji na rzecz aktywności rozwijających zdolności poznawcze, artystyczne czy sportowe.
– Skoro w większości szkół zwyczajowo pierwszy dzień wiosny nie jest „typowym” dniem lekcyjnym, nie ma klasówek i sprawdzania obecności, może warto podjąć starania, by 21 marca stał się oficjalnie dniem wolnym od wszelkich zajęć? – mówi Magdalena Staszczyk, Brand Manager Wójcik Fashion, właściciela Hot Oil.
Dedykowana młodym ludziom marka odzieży Hot Oil, postanowiła dowiedzieć się, czy w Dzień Wagarowicza uczniowie wybierają się do szkół, czy jednak decydują na wagary. Odważne pytanie zostało postawione na popularnym wśród młodzieży portalu społecznościowym Facebook (www.facebook.com/HotOilPL).
– Hot Oil to marka młodych, sprytnych, często niepokornych ludzi, którzy swoim strojem i zachowaniem podkreślają, iż nie chcą być więcej traktowani jak dzieci. Dlatego też postanowiliśmy zapytać o zdanie „w dorosły sposób”. I okazuje się, że większość z odpowiadających zadeklarowała jednak obecność w szkole! Cieszy nas takie odpowiedzialne podejście młodych ludzi. Oficjalnie wagary nie są akceptowane, ale gdyby tak pozwolić na ich świętowanie? – zastanawia się Magdalena Staszczyk.
Aktualnie na profilu marki Hot Oil na Facebooku młodzi internauci mogą deklarować czy chcą aby Dzień Wagarowicza był dniem wolnym od zajęć w szkole. Odpowiedzi stale napływają, zdecydowana większość z nich – ponad 80 procent – jest za dniem wolnym od zajęć.
– Zachęcamy do wyrażania swojego zdania. Chcemy być głosem odważnych, młodych ludzi z pomysłami, którzy nie boją się marzyć i lubią dobrą zabawę – dodaje Magdalena Staszczyk.
Marka odzieży Hot Oil, należąca od 2009 roku do Wójcik Fashion, lidera na rynku ubrań dla dzieci w segmencie marek premium, reprezentuje styl young casual. Łączy modę z młodzieżowym luzem i kieruje kolekcje do młodzieży dynamicznej, wymagającej, ceniącej wygodę, otwartej na szybkie zmiany i odrobinę szaleństwa w stylu.