Od początku tego roku wszelkie działania związane z promocją projektu Mój Mały Manhattan w Internecie przejęła Agencja Kreatywna OX Media.
Będzie ona odpowiedzialna za działania promocyjne w sieci – w tym również za stworzenie i realizowanie strategii Social Media. Co ciekawe, agencja postanowiła podjąć się tego zadania zupełnie za darmo. Jak mówi Marcin Janowski, PR Manager agencji – chcemy pokazać korporacjom i domom mediowym, które wykładają milionowe kwoty na kampanie marketingowe, że dobrze skonstruowana strategia promocji, oparta na pomyśle i idei nie musi wiązać się z niebagatelnymi kwotami, a dodatkowo może przynieść bardzo dobre efekty.
OX Media wykorzystuje potencjał nowych mediów, chętnie wspierając niekonwencjonalne idee. Niesamowita kreatywność oraz świeżość pomysłu była czynnikiem decydującym o podjęciu działań promocyjnych dla projektu Mój Mały Manhattan.
Prace nad Mój Mały Manhattan ruszyły we wrześniu ubiegłego roku. Jak informuje pomysłodawca filmu Łukasz Jacek Jakóbiak pierwsze zdjęcia rozpoczną się już na wiosnę. Trwają ostatnie prace nad scenariuszem, który ze względu na duże zainteresowanie był kilka razy rozbudowywany. Mój Mały Manhattan to pierwszy pełnometrażowy film nakręcony przy użyciu iPhone 4. Wszystkie osoby pracujące nad projektem zgodziły się realizować go zupełnie za darmo. W filmie zagrają m.in. Beata Tyszkiewicz i Natalia Lesz.