3 lutego w restauracji Inside w Warszawie odbyła się konferencja prasowa 3 edycji konkursu młodej mody Fashion Designer Awards 2011.
Połączeni wspólną pasją do mody i wiarą w młodych projektantów Jurorzy dyskutowali na temat 3 edycji Konkursu, oraz tego, czego będą szukali w pracach młodych projektantów.
Natalia Kukulska jurorka konkursu powiedziała „Jestem otwarta na modę, chciałabym nasycić oko, zainspirować się, zwrócę uwagę na projekty, w których będzie harmonia i świeżość.”
Pełną wiary w młodych projektantów jest także fotografka Lidia Popiel, która zapytana przez prowadzącą konferencję Odetę Moro-Figurką o związek fotografii z modą powiedziała „Fotografia to esencja jaką fotograf może wycisnąć z rzeczywistości, natomiast projektant tę rzeczywistość tworzy.”
Przed jurorami jeszcze trudne wybory i gorące obrady, ponieważ z wszystkich nadesłanych prac będą musieli wybrać finalnie 10 projektantów, którzy zaprezentują się podczas gali finałowej.
Jak podkreśliła producentka konkursu Joanna Sokołowska Pronobis – „warto dostać się do finałowej 10, ponieważ ta edycja obfituje w niezwykłe nagrody m.in. Citroen daje zwycięzcy szansę dostania się do twierdzy jaką jest Centrum Stylu Citroen w Paryżu gdzie wybrany projektant będzie miał okazję obserwować kolorowy świat inspiracji projektantów mody, którzy tworzą nowy design samochodów.”
Półfinalistów konkursu zobaczymy 16 kwietnia podczas półfinału w Złotych Tarasach.
Termin nadsyłania zgłoszeń mija 25 lutego 2011.
Partnerzy: Citroen Polska, Złote Tarasy, Schwarzkopf Professional , Levis, , MAC Cosmetics, Esprit, MSKPU, AB Foto/Nikon, Gino Rossi, Phenome, Inside restaurant&bar.
Patroni medialni: Hot Moda&Shopping, Sukces, KMAG, Party, Fashion Magazine, Malemen, Lounge Magazyn, Magazyn Kawa, Chic Magazine, ESSENCE, gazeta.pl, lula.pl, luxlux.pl, fashionnow.pl i Chilli ZET