22 stycznia 2011 r. podczas Gali Business Center Club, która miała miejsce w Teatrze Wielkim w Warszawie publiczność miała możliwość obejrzeć premierowy pokaz najnowszej, wiosenno-letniej kolekcji Molton. Na Gali pojawiło się wiele znanych osób, w tym Jan Krzysztof Bielecki i Leszek Miller, których serdecznie witał Marek Goliszewski, prezes BCC. Nie dotarł niestety, chory, prezydent Bronisław Komorowski. Na Gali była na Renata Frączkiewicz, właścicielka firmy Molton oraz Piotr Pakowski, dyrektor zarządzający Molton.
Kolekcja Molton na wiosnę/lato 2011 stworzona została z myślą o kobiecie, ceniącej wygodę i komfort, a zarazem szukającej możliwości wyrażenia swojej osobowości poprzez ubiór nawet w ograniczonym przez zasady życiu zawodowym.
Poruszając się w szerokim obszarze mody klasycznej, Molton proponuje kolekcję komplementarną, dającą tworzyć sylwetki z wielu uzupełniających się elementów. Zawiera ona propozycje do pracy – klasyczne kostiumy, sukienki, garnitury ze szlachetnych, wysokogatunkowych tkanin, uzupełnione i wzbogacone atrakcyjnymi propozycjami bluzek i dzianin. Cechą tych modeli jest poszukiwanie wysublimowanych detali i dodatków, które dalekie są od banalności czy efekciarstwa.
Kolekcja Molton pozwala na znalezienie atrakcyjnych wzorów odpowiednich na wakacje w ciepłym klimacie, jak i do pracy w upalny dzień. Inspiracja stylem safari jest widoczna w sportowych zestawach z bawełnianych tkanin z domieszką elastanu. Łączenie sportowych kompletów z romantycznymi sukienkami i bluzkami ozdobionymi koronkami tworzy bardzo malowniczą ofertę „słodkiego safari”.
W kolekcji nie brakuje propozycji wizytowych. Spójność stylistyczna i kolorystyczna daje możliwość stworzenia nowej szafy na wszystkie okazje. Jak zwykle dopełnieniem są fantazyjne akcesoria: buty, torby, biżuteria i szale.
Bogata gama barw: od granatów poprzez szarości, beż, biel i czarny do nasyconej zieleni pistacji i czerwieni koralu, daje możliwość zabawy nie tylko stylami, ale również kolorami.
Molton to marka odzieżowa, która pozwala kobietom czuć się sobą. Molton z myślą o kobiecie odpowiada na potrzeby dnia, daje odrobinę luksusu, pozwala zachować klasę i szyk.
Makijaż modelek zaprojektował i wykonał dyrektor artystyczny włoskiej marki Giorgio Armani Andrzej Kawczyński.