Londyński flagowy sklep Levi’s® zdobył międzynarodową nagrodę WGSN w kategorii Outstanding New Store, jednego z największych światowych portali zajmujących się modą i nadchodzącymi trendami. WGSN w modowych kręgach nazywany jest również Bloombergiem przemysłu modowego.
10 listopada światowa elita mody zebrała się w nowojorskim hotelu Waldorf Astoria by poznać zwycięzców WGSN Global Fashion Awards 2010. 60-osobowy skład jury jako zwycięzcę Global Fashion Award dla najlepszego nowego sklepu wybrało Levi’s® Flagship Store przy Regent Street. Jest to niesamowite wyróżnienie dla marki, potwierdzające, że Levi’s® wciąż jest światowym liderem, jeżeli chodzi o rynek mody. Statuetki zaprojektowane zostały przez międzynarodową ikonę mody – John’a Rocha.
Flagowy sklep Levi’s® to miejsce pełne inspiracji, źródło porywających trendów, miejscem kreaowania tzw. „youth culture”. Sklep Levi’s® przy Regent Street uosabia indywidualizm Klientów Levi’s® połączony z niezapomnianą podróżą przez historię marki, co dodatkowo podkreśla wyjątkowość wciąż będącego na topie denimu. Sklep Levi’s® stał się swoistego rodzaju kuratorem denimowej mody. Klienci według własnego pomysłu i projektu mogą wykończyć i dopasować spodnie do siebie w specjalnie do tego przystosowanym Inspection Room.
Nagrody przyznawane przez WGSN (www.wgsn.com), światowego lidera w przepowiadaniu i kreowaniu nadchodzących trendów, są pierwszym tego rodzaju wyróżnieniami jeżeli chodzi o innowacyjność i rozwój branży modowej na skalę globalną. Sama uroczystość była prawdziwie gwiazdorskim wydarzeniem, obecni byli m.in. Harold Tillman (przewodniczący British Fashion Council), Iris Apfel, Dolly Jones (Redaktor Vogue.com), Kevin Carrigan (Global Creative Director, Calvin Klein), Sally Scott.