Strona www.miraculum.pl wyróżnia się eleganckim designem, nowoczesnym i przejrzystym układem graficznym, a także czytelną strukturą, co sprzyja szybkiemu odnajdywaniu interesujących treści. Na stronie można znaleźć informacje o Spółce i wprowadzanych nowościach produktowych, aktualności, a także szczegółowe prezentacje kosmetyków znajdujących się w ofercie Spółki wraz z opisem zastosowanych składników aktywnych. Witryna została wzbogacona o biuro prasowe przygotowane z myślą o dziennikarzach zajmujących się tematyką zdrowia i urody, gdzie dostępne są materiały prasowe na temat marek i linii produktowych z portfolio Spółki wraz ze zdjęciami do ściągnięcia.
„Jestem przekonana, że nowy serwis internetowy Miraculum spotka się z aprobatą użytkowników. Dzięki prostej, odpowiadającej najnowszym trendom grafice oraz łatwej nawigacji podróż po kosmetycznej krainie Miraculum jest dla internautów przyjemnością i chwilą relaksu. Liczymy, że nowy serwis – podobnie jak nasze produkty – spotka się z dużym zainteresowaniem obecnych i przyszłych klientów ” – powiedziała Anna Kochanowska, Senior Brand Manager marki Miraculum.
W przyszłości serwis www.miraculum.pl będzie rozbudowywany o nowe działy, m.in. o profesjonalne porady dotyczące zdrowia i urody, czy też aplikacje konkursowe. Dopełnieniem całości będzie serwis inwestorski, skierowany do partnerów biznesowych oraz obecnych i potencjalnych inwestorów, który zostanie uruchomiony wraz ze zmianą nazwy Spółki.