Gratka dla smart shopperów – na mapie Warszawy już we wrześniu br. zostaną otwarte dwa nowe sklepy TK Maxx. Mieszkańcy stolicy będą mogli kupować najbardziej znane i luksusowe światowe marki w cenach do 60% taniej*.
Najnowsze trendy, najbardziej znani projektanci, wszystko dla niej, dla niego, dla dzieci i do domu pod jednym dachem. W Warszawie TK Maxx zainauguruje również nowy dział GOLD LABEL z ubraniami pochodzącymi ze światowej klasy domów mody.
WIELKIE OTWARCIA: 24 września w D. T. Wars&Sawa i 30 września w C.H. Blue City.
Filozofia TK Maxx:
Spontaniczne zakupy w bardzo atrakcyjnej cenie – tak najkrócej można opisać politykę TK Maxx, zarówno pod względem działalności sieci, jak i odbiorcy ostatecznego. 90% kolekcji to pełnowartościowe ubrania z najnowszych kolekcji. Nieraz to unikaty luksusowych marek. Dlatego najwierniejsi fani, zaglądają do sklepu codziennie. Firma prowadzi handel detaliczny metodą ,,off-price” czyli po obniżonych cenach. Dzięki prowadzeniu działalności „bez niepotrzebnych dodatków” i po niskich kosztach, TK Maxx jest w stanie zapewnić ciągle zmieniającą się ofertę produktów w przystępnych cenach – zawsze nawet do 60% taniej od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. W odróżnieniu od innych sklepów, które zaopatrują w towar cztery razy do roku, zaopatrzeniowcy TK Maxx nastawieni są na poszukiwanie okazji i negocjują korzystne warunki przez cały rok.
Oferta TK Maxx:
TK Maxx to kompleksowa oferta – najnowsze trendy w modzie, wysokiej jakości ubrania, obuwie, unikalne akcesoria i równie fascynujące artykuły dla domu – wszystko pod jednym dachem zawsze do 60% taniej*. Każda metka w TK Maxx zawiera informację zarówno na temat obecnej ceny, jak i regularnej ceny sprzedaży danego przedmiotu. Obecnie w Polsce będzie 7 sklepów TK MAXX: W Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Bielsku-Białej, Czeladzi i dwa w Warszawie.
Czym zaskoczą nas sklepy TK Maxx w Warszawie:
Flagowy sklep przy ulicy Marszałkowskiej, będzie pierwszym w Polsce z sieci TK Maxx, w którym klienci mogą zaopatrzyć się w ubrania zaprojektowane w światowej klasy domach mody. Luksus zarezerwowany do tej pory dla gwiazd będzie dostępny dla portfela zwykłego śmiertelnika za sprawą działu GOLD LABEL. Asortyment obejmie dział damski, męski, torebki i akcesoria oraz obuwie. GOLD LABEL gwarantuje codzienne dostawy złotych marek.
W Blue City (sklep na poziomie +1) będzie wyposażony w duży dział z ubraniami, akcesoriami
i zabawkami dla dzieci oraz dział dla domu – z pojedynczymi meblami, elementami wyposażenia do kuchni, łazienki i salonu.
W DNIU OTWARCIA – atrakcje dla klientów!
Główną nagrodą, którą można zdobyć w dniu otwarcia obu sklepów jest Karta Upominkowa na zakupy w TK Maxx o wartości 500 zł. Wystarczy wśród wszystkich działów w sklepie znaleźć ukryty Złoty Wieszak. Dodatkowo na szczęściarzy czekać będzie jeszcze 30 Srebrnych Wieszaków, gwarantujących Kartę Upominkową o wartości 100 zł każda, na zakupy w TK Maxx do wykorzystania w dniu otwarcia sklepu.
* od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie