Kolejna edycja Men’s Day przeszła szumnie do historii. Do męskiego miasteczka, które wyrosło na warszawskim lotnisku Bemowo, przybyło w drugi majowy weekend kilkadziesiąt tysięcy gości.
Nic dziwnego, bo pogoda nie zawiodła, ale przede wszystkim było co podziwiać. Ponad 150 firm, organizacji, stowarzyszeń i klubów pasjonatów zaprezentowało wszystko to, co najlepsze i najbardziej interesujące zarówno dla mężczyzn, jak i dla całych rodzin. W tematycznych strefach męskich namiętności pokazano setki najciekawszych, kolekcjonerskich, luksusowych i premierowych: samochodów, samolotów, motocykli, designerskich i technologicznych rarytasów… Na obleganej tłumnie płycie lotniska zmierzyli się najlepsi polscy drifterzy, sprinterzy na 1/4mili, a wykonawcy motocyklowego freestyle’u zaprezentowali najbardziej ekstremalne ewolucje.
Męskie serca rozgrzały też akrobatyczne popisy pięknych, zmysłowych kobiet w Mistrzostwach Polski w Pole Dance, popularnie zwanym tańcem na rurze. Bezapelacyjnie zwyciężyła w nich Martyna Dominikowska z klubu New Orleans Gentlemen`s Club & Night Restaurant. A komu mało jeszcze było wrażeń, 100% adrenaliny zapewniły skoki dream jumping, parasailing, loty poduszkowcem czy pokazy kaskaderskie na krawędzi.
Zaciętą rywalizację w plebiscycie na męską gwiazdę roku SUPERMEN Men’s Day, ogłoszonym 11 marca na konferencji prasowej Men`s Day, wygrał Piotr Kupicha z zespołu Feel i to on odebrał 8 maja statuetkę zwycięzcy. Tuż za nim uplasowali się ex equo Rafał Maserak i Radosław Majdan. O miano Supermena Men’s Day 2010 rywalizowało jeszcze pięciu wspaniałych: Paweł Nastula, Marcin Najman, Piotr Rubik, Mariusz Czerkawski oraz Michał Żebrowski.
Tegoroczny Men`s Day uzupełniły koncerty najlepszych wykonawców wytwórni płytowej KAYAX. Świetny, muzyczny klimat stworzyli m.in. Kayah, Urszula Dudziak, Mosquitoo i Novika.
Dziękujemy wszystkim, którzy swoją obecnością zbudowali fantastyczną atmosferę Men`s Day i dołożyli cegiełkę do sukcesu całego wydarzenia. Już dziś zaczynamy planować kolejne męskie święto, które z pewnością podniesie jeszcze wyżej poprzeczkę i określi na nowo standardy tego typu imprez – powiedział Maciej Sobkowiak, Prezes Agencji Sound of Music, organizator imprezy.
Szkoda tylko, że Święto Mężczyzn jest jedynie raz w roku…
Patronat medialny nad imprezą objęli: Telewizja TVN Turbo, Onet.pl, Auto Świat, Super Express, Ströer, Radio Zet i Antyradio.