Jeśli kultowość marki można mierzyć jej obecnością w ksiażkach autora bestsellerowych kryminałów, to DOXA zajmuje wysokie miejsce w tym rankingu. Jerzy Kawecki – główny bohater książki “Umarli mają głos”, zapala papierosa po wykonanej pracy i spogląda na swój stary szwajcarski zegarek. Już wie, że nie obejrzy z żoną filmu.
DOXA jest marką rozpoznawalną w świecie miłośników zegarków oraz ludzi sukcesu – bo to właśnie oni są najszerszą grupą użytkowników szwajcarskich czasomierzy. Dlatego też marka z powodzeniem uczestniczy w corocznych targach w Bazylei. Baselworld powszechnie jest uznawany za najważniejsze trendsetterskie wydarzenie na rynku branży zegarków i biżuterii. Targi w Bazylei to również świetny trening marketingowy dla największych graczy, a także szansa poznania nowych marek i nowości produktowych dla dystrybutorów rozważających przyszły zakup.
Modele z serii Calex są już dostępne w Polsce, na oficjalnej stronie polskiego dystrybutora zegarków DOXA: www.classicwatch.com.pl