Z okazji nachodzących Walentynek Łukasz Jemioł przygotował linię koszulek z myślą o zakochanych. Do udziału w wizerunkowej sesji zdjęciowej zaprosił pary, które tworzą zgrane duety na co dzień. Kampania składa się z siedmiu czarno-białych zdjęć autorstwa Piotra Sitarskiego.
Po pierwsze Miłość
Duety nowej kampanii Jemioła, choć są partnerami w życiu, to nie tylko zakochane pary. Przed obiektywem pozowały także partnerki biznesowe – architektki Mood Works Karina Snuszka i Dorota Kuć oraz stylistka Alicja Napiórkowska z psem.
Po drugie Emocje
Łukasz Jemioł: „Linią na Walentynki wprowadzamy wzory t-shirtów, które zapowiadają nową kolekcję. Na koszulkach pojawią się motywy anatomicznego serca przebitego komiksową strzałą i rysunkowe dłonie. Jak w każdej kolekcji Basic są też hasła. Tym razem Best i Lovers dla świetnych kochanków.”
Po trzecie Zaufanie
Cena t-shirtów to 219 zł. Łukasz Jemioł przygotował także specjalną ofertę dla par na koszulki z hasłami Best i Lovers.
Cena koszulki w komplecie to 199 zł.