Strona główna Akcesoria Buty Miss Polski 2014 po raz kolejny ambasadorką znanej marki obuwniczej

Miss Polski 2014 po raz kolejny ambasadorką znanej marki obuwniczej

Największą zaletą Ewy Mielnickiej, oprócz oczywistej urody, jest jej skromność, witalność i dobrze pojęta ambicja. Cechy te zauważyła i skutecznie wykorzystała polska marka obuwnicza Nessi, która zaangażowała Miss Polski 2014 do kampanii wizerunkowej kolekcji na sezon jesień 2015/zima 2016, a potem wypuściła na rynek linię butów wizytowych „Nessi by Ewa Mielnicka”. Marka jest  na tyle zadowolona  ze współpracy , że zaangażowała dotychczasową ambasadorkę na kolejny sezon aktywnych działań promocyjnych, które już za kilka dni rozpoczną się produkcją wizerunkowej sesji zdjęciowej kolekcji na sezon wiosna/ lato 2016.

Buty Nessi  to klasyka w miejskim wydaniu,  z elementami „pazura”, dedykowane kobietom aktywnym, ambitnym, wymagającym,  wykonane z najlepszych materiałów, za przystępną cenę. Polki (i nie tylko!) lubią buty uniwersalne, wygodne i trwałe, zatem kolejne kolekcje marki doskonale trafiają w potrzeby rynku, znajdują uznanie wielu Klientek, są kojarzone z dynamiką i rozwojem, dlatego też kolekcja na nadchodzący sezon będzie nosiła nazwę „Flowers Powers”. Autorem zdjęć będzie Michał Pańszczyk, stylizacjami zajmie się współpracujący z Nessi  Jarosław Szado, produkcją sesji  zajmie się Promotion Instytut Events/Nowy Showroom. Twarzą będzie śliczna Ewa Mielnicka, partnerami – marka biżuteryjna Venis,  a w roli głównej wystąpią buty Nessi, www.nessi.com.pl.

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Exit mobile version