Gdy kobieta czuje, że dobrze wygląda uważa, że może więcej osiągnąć – z tym stwierdzeniem zgadza się aż 78%[1] Polek. Nowoczesne kobiety postrzegają bowiem atrakcyjny wygląd jako drogę do lepszego samopoczucia i zyskania pewności siebie oraz tego, że są w stanie poradzić sobie ze wszystkim, co stanie im na drodze – wynika z raportu COMPEED® „Kobiety nie do zatrzymania”.
Czy wygląd ma znaczenie?
“Kobiety od zawsze przykładały wagę do wyglądu, ale nasze badanie dowiodło, że nie robią tego z próżności lub chęci sprostania stereotypom piękna. Powody są dużo bardziej osobiste – to sposób na to, by poczuć się silnymi, pewnymi siebie i nie do zatrzymania w tym, co chcą osiągnąć” – podkreśla Anna Deneka, Brand Manager marki COMPEED®.
Ponad połowa ankietowanych Polek przyznaje, że to właśnie dzięki szpilkom czuje się kobieco, atrakcyjnie i elegancko. W opinii kobiet są one idealne niemal na każdą okazję. 62% kobiet wybiera buty na wysokim obcasie, gdy idzie na romantyczną kolację. Na ważne spotkanie w pracy zakłada je 55% Polek, a 41% kobiet gdy chce komuś zaimponować.
Sekrety kobiecej torebki
„Tak wyposażona torebka daje poczucie pewności, że niezależnie od tego co czeka nas, kobiety,w ciągu całego dnia, będziemy w każdej chwili gotowe na nowe wyzwania. Wystarczy delikatnie poprawić usta pomadką lub użyć plastra COMPEED® na bolące pęcherze, by znów poczuć się komfortowo i przejść do działania” – dodaje Anna Deneka, Brand Manager marki COMPEED®.
Niezbędnikiem w kobiecej torebce są plastry COMPEED®, które chronią stopy i przynoszą im ulgę. Uśmierzają ból i zapewniają ochronę przed pęcherzami w momentach, kiedy najbardziej tego potrzebujesz. Nie ważne jakie buty masz na sobie, COMPEED®, umożliwia Ci bycie nie do zatrzymania i pokonywanie przeszkód, które stoją na Twojej drodze. Więcej o tym, jak być kobietą nie do zatrzymania dowiesz się odwiedzając fanpage https://www.facebook.com/niedajsiezatrzymac oraz stronę www.compeed.pl.
[1]Źródło wszystkich faktów i statystyk: Badanie zrealizowane metodą CAWI (computer assisted web interview) na zlecenie marki Compeed® wśród 1021 Polek w wieku 25-54 lat, 2015 rok