Strona główna Moda Męska Ekspansja młodej marki na rynek mody męskiej

Ekspansja młodej marki na rynek mody męskiej

Ulotka wizerunkowa frontPodsumowując rok 2013 dla Pako Lorente trzeba stwierdzić, że był to kolejny z przełomów w rozwoju firmy, jak i sieci.

Każdy rok jest widoczną dla marki dynamiczną ekspansją, a rok 2014 zapowiada się równie pracowicie – będzie kolejnym przełomowym rokiem w życiu polskiej firmy.

Co stanowi o tak dynamicznym i sukcesywnym rozwoju?

Warto pamiętać, że pierwszy salon powstał w grudniu 2010 roku.

Jak mówią założyciele Pako Lorente – Artur Magiera i Rafał Chrapkowicz – firmę tworzą ludzie. Ludzie, którzy stawiają za fundament pewne wartości i nimi się kierują. Dla nas ważna jest energia ludzi wokół, kreatywność i pasja, od której to wszystko się zaczęło. Jesteśmy lojalni wobec klientów, jak i partnerów biznesowych. Z pasją tworzymy swój własny styl, który energetyzuje, dodaje charyzmy i nadzwyczajności każdemu mężczyźnie.

To stanowi o prężnym działaniu każdego salonu, klienci zakochują się w marce już po pierwszym zakupie, dlatego też rośnie liczba zgłaszających się do nas franczyzobiorców. A jak już zaczyna się współpraca, to dokładamy wszelkich starań, aby sklepy były jak najbardziej rentowne. Stawiamy na niestandardowe działania marketingowe i PR-owe , nasze oficjalne otwarcia cieszą się dużą popularnością jak i skupiamy się na profesjonalizmie w obsłudze klienta.

W zakończonym właśnie roku marka weszła w nowe kontrakty sponsorskie z zespołami siatkarskimi SKRA Bełchatów i SK Bank Legionovia. Pół żartem, pół serio można stwierdzić, że od teraz będą to najmodniejsze drużyny w Polsce.

Ponieważ misją firmy jest wspieranie ludzi z pasją, realizujących się w życiu, biznesie oraz sporcie, marka uczestniczyła również w rajdzie Barbórka, wspierając utalentowanego zawodnika Andi Mancina wicemistrza Rally America 2009 oraz pierwszego w historii Polski kierowcę zaproszonego na X-Games, a to początek współpracy rajdowej.

Rok 2013 to również luksusowa sesja zdjęciowa podczas festiwalu filmowego w Canness z twarzą firmy Radkiem Majdanem, czy udział w paryskim tygodniu mody Heut Cuture, przez co pojawiła się w takich magazynach jak Vouge, Elle i Cosmopolitan na całym świecie.

Uwieńczeniem roku 2013 jest statuetka Luksusowej Marki Roku dla Pako Lorente.

Po zaledwie 3 lat Pako Lorente staje w rzędzie z firmami tak cenionymi na rynku już od wielu lat.

Ten rok rozpoczynamy przenosinami do nowego Centrum Logistyczno-Szkoleniowego Pako Lorente pod Łodzią, a za dwa tygodnie ruszamy już z kolejnymi otwarciami salonów, począwszy od rzeszowskiego Millenium Hall, następnie Blue City w Warszawie, Felicity w Lublinie, Focus w Rybniku. Na 2014 rok zaplanowanych jest już 15 nowych salonów, co pewnie jeszcze ulegnie zmianie, ponieważ wciąż rozpatrujemy kolejne współprace z galeriami i franczyzobiorcami – dodają przedstawiciele firmy.

W nowym, 2014 roku Pako Lorente skupiać się będzie na satysfakcji klientów jak i partnerów biznesowych, projektując nadal kolekcje, które cieszą się takim powodzeniem. Marka postawi na udział w akcjach marketingowych zgodnych z misją firmy, nową koncepcję wizerunkową oraz nowych ambasadorów. 2014 rok będzie rokiem szlifu, bo przecież z brylantu powstaje diament…

BRAK KOMENTARZY

Exit mobile version