Osoby, które planują przelot liniami AIR FRANCE lub KLM między 6 sierpnia a 30 września br. mogą przed wylotem z Warszawy zrealizować specjalny kupon w jednej z lotniskowych kawiarni („Business Shark”, „So! Coffee” lub „Voyage Cafe”). W nietypowej akcji mogą wziąć udział podróżni, którzy zarejestrują się do programu Flying Blue, mają ważny bilet na przelot liniami AIR FRANCE lub KLM oraz wymienią ulotkę promującą akcję na kupon w biurze biletowym francusko-holenderskiego przewoźnika na lotnisku w Warszawie. Ulotki dostępne są w biurach AIR FRANCE KLM (w formie elektronicznej i papierowej), w wybranych biurach podróży oraz w taksówkach korporacji Super Taxi w Warszawie.
Ponadto podróżni, którzy liczą na dedykowane stanowiska odprawy, udogodnienia w ramach SkyPriority i zwolnienia z opłat za przewóz większej ilości bagażu, mogą wygrać karty członkowskie na poziomie Elite. Wystarczy na stronie www.flyingbluepage.pl odpowiedzieć na pytanie: „Jak chciałbyś wydać swoje Mile z Flying Blue?” najpóźniej do 30 września br. Zwycięzca otrzyma kartę o najwyższym poziomie Platinum, a wraz z nią liczne przywileje (np. bezpłatny wstęp do saloników biznesowych, bezpłatnie prawo wyrobu specjalnych miejsc na pokładzie czy 100% więcej Mil). Drugie miejsce nagrodzone zostanie kartą Gold a trzecie kartą Silver. Zwycięzców poznamy 18 października br.
„Program Flying Blue istnieje od 2005 roku i liczy ponad 19 milionów członków na całym świecie. W tym roku Flying Blue otrzymał nagrodę Freddie Awards w regionie Europy i Afryki za najlepszy program lojalnościowy w transporcie lotniczym. Statuetka Freddie jest symbolem doskonałości i przyznawana jest wyłącznie firmom wyróżnionym przez osoby, które dużo czasu spędzają w podróży” – mówi Agnieszka Plewczyńska, Marketing Manager AIR FRANCE KLM Poland. „W podziękowaniu za powierzone nam zaufanie chcielibyśmy zaprosić wszystkich uczestników Flying Blue do udziału w naszej specjalnej akcji” – dodaje Agnieszka Plewczyńska.
Posiadacze kart Flying Blue już na poziomie IVORY (wystarczy rejestracja) zwolnieni są z opłat za przewóz bagażu na europejskich lotach KLM. Przystąpienie do programu Flying Blue jest bezpłatne. Zarejestrować się można na stronie www.flyingblue.com, w trakcie odprawy lub na wyświetlaczu dotykowym przy biurze biletowym AIR FRANCE KLM na lotnisku w Warszawie.
O Flying Blue
Flying Blue jest tegorocznym triumfatorem nagród „Freddie Awards” w regionie Europy i Afryki w kategorii „najlepszy program lojalnościowy w 2013 roku w transporcie lotniczym”. Flying Blue zwyciężył również w czterech innych kategoriach branży lotniczej w tym samym regionie: „Najlepsza Promocja”, „Najlepsze Możliwości Wykorzystania Punktów” i „Najlepszy Program Elite”. W kategorii „Najlepsza Karta Kredytowa Lojalnościowa” zwyciężyła „Flying Blue American Express Card”.
Flying Blue to wspólny program lojalności AIR FRANCE i KLM przeznaczony dla klientów indywidualnych. Członkowie programu gromadzą mile za przeloty AIR FRANCE i KLM, inne linie z sojuszu Sky Team oraz za usługi partnerów programu (np. hotele, wypożyczalnie samochodów). Następnie mile są wymieniane na nagrody, m.in. przeloty nagrodowe. Członkowie programu mogą również korzystać z wielu dodatkowych usług i przywilejów. Istnieją cztery poziomy uczestnictwa we Flying Blue (karty: Ivory → Silver → Gold → Platinum). Poziom zależy od zgromadzonych mil serwisowych. Im więcej przelotów tym wyższy poziom karty, więcej udogodnień w podróżowaniu i szybsza droga do nagród (dzięki bonusom). Do programu można przystąpić za pomocą stron www.flyingbluepage.pl, http://www.flyingblue.com oraz korzystając z monitora dotykowego przy biurze biletowym AIR FRNACE KLM w hali odlotów na lotnisku Chopina w Warszawie.
AIR FRANCE KLM
Grupa AIR FRANCE KLM jest znaczącym graczem w branży transportu lotniczego i niekwestionowanym liderem w obsłudze rejsów dalekiego zasięgu do i z Europy. Obecnie AIR FRANCE KLM może poszczycić się ponad 77 milionami pasażerów i transportem 1,4 miliona ton ładunków rocznie. Grupa obsługuje łącznie 243 porty lotnicze zlokalizowane w 103 krajach, a jej flota liczy 573 samoloty. Linie, posiadające porty macierzyste na lotniskach Paryż-Charles de Gaulle i Amsterdam-Schiphol, obsługują łącznie ogromną sieć połączeń. Grupa posiada również wiodący w Europie program lojalnościowy Flying Blue, liczący już ponad 19 milionów członków. AIR FRANCE KLM wspólnie z partnerami – liniami Delta i Alitalia – tworzy największe transatlantyckie joint venture, które obsługuje ponad 250 lotów dziennie. AIR FRANCE i KLM należą do sojuszu SkyTeam, który zrzesza 19 przewoźników lotniczych. Za pośrednictwem SkyTeam pasażerowie zyskują szeroki dostęp do globalnej sieci połączeń – ponad 15,5 tysiąca lotów dziennie, do 1000 miejsc, w 187 krajach. Więcej informacji o AIR FRANCE KLM dostępnych jest na stronie: www.airfranceklm.com .