Nagroda „Perły Rynku FMCG 2013” przyznawana jest już od siedmiu lat przez magazyn „Wiadomości Handlowe” dla najlepszych nowości rynkowych w danym roku, na podstawie głosów oddanych przez właścicieli oraz pracowników sklepów. Celem plebiscytu „Perły Rynku FMCG” jest wyłonienie produktów, które są atrakcyjne zarówno dla konsumentów, jak i detalistów.
Badania są bardzo prestiżowe, gdyż oparte są na obiektywnych danych. Każda wypełniona przez właścicieli i kierowników sklepów ankieta, trafia bezpośrednio do instytutu GfK Polonia, który jest odpowiedzialny za przeprowadzenie badania. W tym roku zgłoszono ponad 400 produktów w ponad 60 kategoriach (produkty spożywcze, higieniczne oraz chemia gospodarcza).
Odświeżające chusteczeki Cleanic Intimate zostały wykonane z miękkiego włókna, łatwego w utylizacji (można je spłukać w toalecie – do 2szt). Ich głównym zadaniem jest ochrona strefy intymnej, w tym łagodzenie podrażnień. Subtelny różany zapach pozostawia długotrwałe uczucie świeżości, a zawarty kwas mlekowy gwarantuje zachowanie właściwego pH. Dzięki swojej skuteczności oraz bezpieczeństwu składników chusteczki do higieny intymnej z linii Cleanic Intimate stały się niezastąpionym kosmetykiem wielu kobiet, a ich wygodny format doskonale sprawdza się w każdych warunkach: w podróży, pracy, na wakacjach. Uzyskane wyróżnienie „Perły Rynku FMCG” 2013 jest kolejnym potwierdzeniem, że produkty marki Cleanic są przykładem praktycznych rozwiązań, w których atrakcyjna cena jest idealnie połączona z najwyższą jakością!