Wielka europejska fiesta z okazji siódmych urodzin Arkadii

    W sobotę 15 października nastąpi kulminacja europejskiego tygodnia, który od poniedziałku 10 października trwa w warszawskiej Arkadii. Spotkanie z kulturą i tradycją Francji, pokaz sztucznych ogni, koncert Patrycji Markowskiej oraz Noc Zakupów – to tylko niektóre z punktów bogatego programu.

    W najbliższą sobotę przewodniczką po tajnikach Francji będzie Elisabeth Duda oraz jej Przyjaciele, a zarazem bohaterowie całego europejskiego tygodnia. Na wszystkich uczestników imprezy będą czekać ponadto następujące atrakcje:

    12.00-16.00 – prolog gry miejskiej „Spacer po Paryżu”

    12.00-20.00 – Strefa PlayStation Move

    12.00-20.00 – Strefa Green Box – atelier fotograficzne

    12.00-19.00 – Kącik plastyczny dla najmłodszych

    20.00-20.10 – pokaz sztucznych ogni

    20.30-21.45 – koncert Patrycji Markowskiej

    22.00-1.00 – Noc Zakupów

    Na finałowy siódmy dzień zaprosimy wszystkich do udziału w grze miejskiej, która w zabawie pełnej niespodzianek przeniesie jej uczestników do Szwecji.

    Arkadia wraz z Gośćmi przez siedem dni świętuje swoje siódme urodziny. „W siedem dni dookoła Europy” to cykl wydarzeń o charakterze edukacyjno-rozrywkowym, mający na celu przybliżenie mieszkańcom stolicy tradycji, kultury, kuchni i zwyczajów siedmiu europejskich krajów. Gospodarzami kolejnych dni są znani Europejczycy: Conrado Moreno z Hiszpanii, Teo Vafidis z Grecji, Steve Terrett z Wielkiej Brytanii, Andrea Kobielska z Czech, Paolo Cozza z Włoch oraz Elisabeth Duda z Francji.

    Cały tydzień atrakcji

    Klienci Arkadii mają okazję zapoznać się z prezentacjami o europejskich państwach, na podstawie których przeprowadzane są quizy wiedzowe z cennymi nagrodami. W programie ponadto: nauka podstawowych zwrotów w siedmiu obcych językach, regionalna muzyka, tradycja oraz kuchnia, a także pamiątkowe zdjęcie z jednej z europejskich stolic, połączone z konkursem na Facebooku. Przez cały tydzień na najmłodszych czeka kącik plastyczny, kawiarenka Sony Vaio, a weekend ubarwi Sony PlayStation Move – taneczne karaoke.

    Koncepcja siódmych urodzin Arkadii zrodziła się z przekonania, że tak ważny dla Polski czas, jak prezydencja w Radzie Unii Europejskiej, to doskonała okazja (poza urodzinową rozrywką) na przekazanie cennych wartości edukacyjnych i kulturalnych oraz wzmocnienie w nas wszystkich poczucia europejskości.

    Siedem lat Arkadii

    Z badań przeprowadzonych wiosną tego roku przez TNS OBOP wynika, że Arkadia jest ulubionym centrum handlowym większości warszawian, liderem na rynku, najwyżej ocenianym spośród wszystkich obecnych na stołecznej mapie handlowej. Pojawienie się w Arkadii takich marek jak GAP czy Muji świadczy o tym, że to doskonałe miejsce na lokalizację flagowych salonów wysoko pozycjonowanych marek, które rozpoczynają ekspansję na polskim rynku. Centrum cenione jest za wielość wyboru, unikalne sklepy w nim obecne, przyjazną nawigację, architekturę i atmosferę.

    Proces odświeżenia i uatrakcyjnienia oferty Arkadii na jej siedmiolecie istnienia wieńczy wprowadzenie do Centrum salonu GAP, wcześniej zaś pojawiły się takie szyldy jak: Mohito, Swarovski, Inglot, Ulla Popken, Toys4boys, Endo, Enjoy, Oysho, Lobster oraz Phenomé.

    Arkadia

    Centrum handlowe Arkadia mieści sie przy al. Jana Pawła II 82 w Warszawie. Galerię funkcjonującą od 2004 roku rocznie odwiedza ponad 21 mln klientów. Na 287 tysiącach metrów kwadratowych znajduje się prawie 230 lokali handlowych, w tym 180 sklepów, 20 punktów usługowych oraz 30 restauracji i kawiarni. Drugie piętro centrum przeznaczone jest na część rozrywkową i mieści się tu multipleks Cinema City z 15 ekranami. Wśród kluczowych najemców centrum znajdują się m.in. Peek&Cloppenburg, GAP, Muji, Reserved, Saturn, Almi Decor, Zara, Apart, H&M czy C&A. Na strefę food court w Arkadii składa się około 30 restauracji oraz kawiarni, wśród których znajdują się m.in. Burger King, PizzaHut, Wiking, Sphinx, czy cafe Vincent oraz Pijalnia Czekolady Wedel.

    BRAK KOMENTARZY

    Exit mobile version