ESOTIQ jedzie na podbój Los Angeles!

    ESOTIQ jedzie na podbój Los Angeles!

    czyli

    ESOTIQ, producent ekskluzywnej bielizny dla kobiet,
    wspiera muzyczny projekt Poland…Why Not?

    Wielki ogólnopolski konkurs, wyjazd zwycięzców wraz z artystami do Los Angeles, wreszcie premiera długo wyczekiwanej płyty – projekt „Poland…Why Not?” już tego lata podbije polski rynek muzyczny. A towarzyszyć mu będzie…marka ESOTIQ!

    W czerwcu ruszył ogólnopolski konkurs projektu „Poland…Why Not?” (PWN), w którym do wygrania jest wyjazd do Los Angeles i możliwość wystąpienia w teledyskach Patricii Kazadi i Nataszy Urbańskiej. Konkurs to dopiero początek szeregu działań przewidzianych na lato i jesień w ramach projektu „Poland…Why Not?”. Sponsorem projektu jest ESOTIQ, producent ekskluzywnej bielizny dla kobiet.

    Wydanie płyty PWN, przewidziane na połowę września br., poprzedzają równie wielkie emocje związane z ośmiotygodniowym, ogólnopolskim konkursem, w którym nagrodą jest niepowtarzalna szansa wzięcia udziału w teledyskach Patricii Kazadi i Nataszy Urbańskiej dla dwudziestki wytypowanych zwycięzców. Obydwa klipy zostaną nakręcone już w sierpniu w Los Angeles. Kogo zobaczymy tam w ESOTIQ? Dowiemy się już wkrótce. Aby wziąć udział w konkursie, należy odwiedzić sklep ESOTIQ lub jedno z kin Cinema City i przyłączyć się do zabawy.

    Pod koniec lipca spośród biorących udział w konkursie zostaną wyłonione osoby, które pojada w sierpniu do Los Angeles i wystąpią w teledyskach. Światowa premiera klipów planowana jest na 1 września. Płyta „Poland…Why Not?” ukaże się na rynku już 15 września.

    „Poland… Why Not?” to autorski projekt mający na celu wypromować na świecie artystę polskiego pochodzenia, poprzez umożliwienie polskim gwiazdom współpracy ze śmietanką światowej sławy kompozytorów i producentów. W projekcie biorą udział między innymi Natasza Urbańska i Patricia Kazadi, zaś nad materiałem, który ukaże się na płycie „Poland…Why Not?” pracowali między innymi Timbaland czy Robert Hoffman. Materiał na płytę nagrywany był w studiach w Los Angeles, Filadelfii i Berlinie.

    Szczegóły dotyczące projektu oraz konkursu na:
    www.polandwhynot.com
    www.esotiq.com

    Oprócz projektu „Poland…Why Not?”, ESOTIQ inwestuje także w inne gwiazdy. Już wkrótce na rynku pojawi się jesienno-zimowa kolekcja bielizny zaprojektowana przez Joannę Krupę!

    ***

    Rokket Music (Rokket) to niezależna międzynarodowa wytwórnia muzyczna z biurami w Los Angeles, Helsinkach, Tokyo i Warszawie, założona i należąca do Briana Allana i Jana Weckstroma. Rokket specjalizuje się we wdrażaniu projektów muzycznych, w publishingu, oraz prowadzeniu międzynarodowego managementu artystów. Stwarza możliwości współpracy i miejsce na rynku muzycznym danego kraju dla międzynarodowych i lokalnych artystów ze szczytów list przebojów, światowej sławy kompozytorów, producentów hitów oraz firm z nimi związanych. Rokket poszukuje i odkrywa gwiazdy na całym świecie. Ściśle współpracuje z artystami, których  płyty sprzedają się w milionowych nakładach, kompozytorami nominowanymi do nagród Grammy i Oscar,  najlepszymi producentami oraz międzynarodowymi wytwórniami muzycznymi i publisherami. Rokket to zespół sześciu przedsiębiorczych, doświadczonych managerów zarządzających oddziałami firmy, pasjonatów z globalnym podejściem do biznesu. Na ich sukcesy składają się m.in. wkład w rozwój kariery wielu światowej sławy artystów m.in.: Christina Aguilera, Pussycat Dolls czy Black Eyed Peas, rozwój strategii i contentu muzycznego dla Virgin Mobile, Vodaphone, czy Nokii. Jednym z aktualnie prowadzonych przez Rokket projektów jest format „…Why Not“.

    Poland Why Not (PWN) to autorski format oparty na pomyśle połączenia muzycznej współpracy międzynarodowej sławy kompozytorów i producentów, oraz procesie tworzenia muzycznej gwiazdy polskiego pochodzenia, która ma odnieść  światowy sukces. Co więcej, PWN jest pewnego rodzaju platformą promocyjną mającą na celu zwiększenie poczucia dumy narodowej Polaków. Schemat jest prosty: na zaproszenie Rokket, światowej klasy producenci muzyczni i kompozytorzy, sprzedający swoje nagrania w milionowych nakładach, pracowali przez 10 dni z polskimi artystami w Warszawie (Sound&More Studio), następnie praca kontynuowana była w Filadelfii z ludźmi odpowiedzialnymi za sukces takich artystów jak Shakira, Danity Kane, Nelly Furtado, Justin Timberlake, Britney Spears, Chris Cornell czy Rihanna.
    Celem PWN jest stworzenie pierwszej gwiazdy światowej sławy polskiego pochodzenia poprzez połączenie właściwej piosenki (o potencjale hitu), stworzenia wizerunku, jakości produkcji i kreatywnej szeroko zakrojonej kampanii marketingowej projektu, kraju pochodzenia wraz z międzynarodową promocją jego kultury i zalet. Mimo faktu, iż Polska to prawie czterdziestomilionowy kraj, nigdy nie mogła poszczycić się choćby jedną znaną na świecie, czy nawet w Europie gwiazdą muzyki popularnej. Jednym z powodów dlaczego tak się dzieje jest brak dostępu do międzynarodowej jakości potencjalnych hitów oraz infrastruktura. Poland… Why Not zmienia tą sytuację. 

    BRAK KOMENTARZY

    Exit mobile version