Kolekcja dla młodych fanów mody

    W przedostatni dzień marca przedstawiciele mediów ponownie spotkali się z marką Triumph. Tym razem firma zaprezentowała nowości na sezon wiosna lato 2010 w kolekcji Miss Triumph oraz sloggi.

    Spotkanie odbyło się w warszawskim klubie i restauracji Confashion. Tłumnie przybyli goście, wśród których nie zabrakło znanych twarzy m.in. Anna Powierza, Monika Richardson, Magdalena Waligórska, Francys Sudnicka, Janja Lesar, Łukasz Czarnecki oraz Krzysztof Hulboj podziwiali najnowsze kolekcje adresowane do młodych i dynamicznych kobiet.

    Na wybiegu dominowały bardzo kolorowe i bogato zdobione propozycje dla kobiet lubiących zmieniać swój wizerunek w zależności od nastroju.

    Pokaz rozpoczęła prezentacja obszernej kolekcji strojów kąpielowych marki sloggi, której największą zaletą jest możliwość łączenia fasonów, wzorów i kolorów według własnego gustu.

    Zachwyt publiczności i największe brawa wzbudziła kolekcja Miss Triumph.

    W bieliźnie dziennej najbardziej podobały się marynarskie paseczki z serii Miss Sailor Girl. Natomiast w kolekcji kostiumów kąpielowych prym wiodła inspirowana stylem hippie niezwykle barwna Miss Kate.

    Triumph International jest jednym z największych producentów bielizny na świecie. Triumph ze swoimi głównymi markami Triumph®, sloggi®, Valisère® and HOM® obecny jest na rynkach ponad 120 państw. Zatrudnia 37 500 pracowników i osiąga dochód w granicach 2.37 miliarda CHF (2008).

    www.triumph.com

    BRAK KOMENTARZY

    Exit mobile version