Z badania przeprowadzonego na zlecenie marki Gatta[1] wynika, że 52% kobiet skarży się na dolegliwości medyczne związane z nogami takie, jak np. obrzęki, a 46% ma zastrzeżenia do grubości swoich nóg i ud. Dlatego marka Gatta – lider w kategorii pończoszniczych produktów funkcyjnych – znalazła rozwiązanie tych problemów i wprowadziła na rynek całkowitą nowość – rajstopy i pończochy SLIM LINE.
Piękne i szczupłe bez wysiłku
„Postanowiliśmy odpowiedzieć na potrzeby milionów kobiet i stworzyliśmy produkt, który nie tylko pomoże w ich medycznych dolegliwościach, ale też w uzyskaniu piękniejszego wyglądu nóg. Rajstopy i pończochy z nowej linii wykonane zostały z przędzy oplatanej LYCRA® Satin Sheers, dzięki której zyskują satynową miękkość i matowe wykończenie. O pięknym wyglądzie nóg – i to przez cały dzień – decyduje zastosowanie technologii wykorzystującej delikatny ucisk. Pobudza on krążenie oraz przeciwdziała wrażeniu opuchniętych i zmęczonych nóg. Kompresja poprawia nie tylko komfort, ale również optycznie modeluje kształt ud i łydek” – wyjaśnia Agnieszka Dembska, product manager marki Gatta.
W najnowszej kampanii reklamowej, produkty SLIM LINE reklamuje Ambasadorka marki Justyna Steczkowska.
[1] Raport „Nastawienie Polek do wyglądu swoich nóg i stóp”, wrzesień – październik 2014, próba reprezentatywna dla populacji Polek – Internautek w wieku 15 lat i więcej, próba netto: N=307 wywiadów, badanie zrealizowane metodą CAWI