Firma Diageo, organizator kampanii „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” wraz z ekspertami, partnerami i patronami przygotowała list otwarty do środowisk twórczych. Zachęca w nim scenarzystów, reżyserów i aktorów do podjęcia nowego wątku w produkcjach telewizyjnych – tematu asertywności kierowców i pasażerów w sytuacjach związanych z piciem alkoholu. List otwarty skierowany do środowiska filmowego jest próbą
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
Kolekcja Gatta Wiosna/Lato 2024
Nowa kolekcja Gatta na sezon wiosna/lato 2024 to harmonijne połączenie wygody, stylu i zrównoważonego podejścia do mody. Marka zapewnia, że każda kobieta znajdzie coś...
NAJNOWSZE STYLIZACJE
Chunky boots w codziennej stylizacji
Masywne botki to prawdziwy hit wśród obecnych trendów. Kombinacja ciężkiego obuwia z lekkimi sukienkami lub spódnicami jeszcze niedawno mogła wydawać się kontrowersyjnym połączeniem. Jednak...