Z początkiem 2012 roku została opracowana i zatwierdzona nowa strategia marketingowa dla Centrum Handlowo-Biurowego Kupiec Poznański. Koncepcja ta zakłada zbudowanie wizerunku Kupca Poznańskiego jako najbardziej kobiecego centrum handlowego w Poznaniu. Ambicją twórców tej koncepcji jest stworzenie miejsca przyjaznego kobietom, odpowiadającego ich potrzebom, a także zapewniającego im maksymalny komfort. Nowe hasło promujące Kupiec Poznański to „Kobieta
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
Motyw mustanga w najnowszej kolekcji Benettona na sezon Wiosna/Lato 2024
Benetton wprowadza w najnowszej kolekcji na sezon Wiosna/Lato 2024 świeże i innowacyjne akcenty, czerpiąc inspiracje z amerykańskiego Zachodu. Kluczowym elementem tej kolekcji jest motyw...
NAJNOWSZE STYLIZACJE
Chunky boots w codziennej stylizacji
Masywne botki to prawdziwy hit wśród obecnych trendów. Kombinacja ciężkiego obuwia z lekkimi sukienkami lub spódnicami jeszcze niedawno mogła wydawać się kontrowersyjnym połączeniem. Jednak...