Z początkiem 2012 roku została opracowana i zatwierdzona nowa strategia marketingowa dla Centrum Handlowo-Biurowego Kupiec Poznański. Koncepcja ta zakłada zbudowanie wizerunku Kupca Poznańskiego jako najbardziej kobiecego centrum handlowego w Poznaniu. Ambicją twórców tej koncepcji jest stworzenie miejsca przyjaznego kobietom, odpowiadającego ich potrzebom, a także zapewniającego im maksymalny komfort. Nowe hasło promujące Kupiec Poznański to „Kobieta
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
Najbardziej poszukiwane marki limitowanych sneakersów: przegląd czołowych producentów
Sneakersy to nie tylko moda, ale przede wszystkim wygoda i funkcjonalność. Na całym świecie miłośników tego obuwia nie brakuje, a kolekcjonerzy potrafią wydać niemałą...
NAJNOWSZE STYLIZACJE
3 sposoby na białą koszulę latem
Biała koszula to bez wątpienia klasyka, którą każdy z nas powinien posiadać w swojej szafie. Kiedyś kojarzona głównie z elegancją, teraz coraz częściej widywana...