W ramach kampanii 17 lutego ruszyła nowa odświeżona strona internetowa www.cropp.com, przygotowana przez agencję interaktywną Engine z Sopotu. Znalazły się na niej zdjęcia oraz filmy video z sesji fotograficznej inaugurującej kampanię, która tym razem odbyła się w Stambule. Pomysł na kampanię powstał w Dziale Marketingu CROPP.” – mówi Julian Chmielewski, p.o. Brand Managera CROPP. –
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
Forever Play: Forever Faster. Forever Better. Kolekcja kapsułowa Puma
Ta wiosna nie może zacząć się bardziej stylowo. Kultowa marka Puma świętuje 75. urodziny z nową, wyjątkową kolekcją kapsułową.
Skierowana do kobiet kolekcja kapsułowa Puma...
NAJNOWSZE STYLIZACJE
Klasyczny look na jesień
Kompletując jesienną garderobę warto zainwestować w ubrania wykonane z materiałów o dobrej jakości, które posłużą nam przez kilka kolejnych sezonów. Do stworzenia kapsułowej jesiennej szafy...