Po wnikliwej analizie działalności marketingowej na całym świecie, koncern General Motors przekazał odpowiedzialność za globalne działania mediowe firmie Carat, będącej częścią grupy mediowo-cyfrowej Aegis Media. W ramach umowy nowy partner przejmie odpowiedzialność za większość operacji GM związanych z globalnym planowaniem i zakupem w mediach konsumenckich, łącznie z mediami radiowo-telewizyjnymi, cyfrowymi i społecznościowymi. „Szukaliśmy domu mediowego,
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
Creeper Phatty Earth Tone od FENTY x PUMA
FENTY wspólnie z PUMA ogłosiło premierę najnowszego modelu sneakersów, Creeper Phatty Earth Tone, z okazji Światowego Dnia Ziemi. Kultowy model, który zrewolucjonizował świat streetwearu...
NAJNOWSZE STYLIZACJE
Chunky boots w codziennej stylizacji
Masywne botki to prawdziwy hit wśród obecnych trendów. Kombinacja ciężkiego obuwia z lekkimi sukienkami lub spódnicami jeszcze niedawno mogła wydawać się kontrowersyjnym połączeniem. Jednak...