W pewne wtorkowe popołudnie w lutym 2008 roku Starbucks zamknął wszystkie swoje lokale w Stanach Zjednoczonych. Informacja wywieszona na 7100 zamkniętych drzwiach głosiła: „Potrzebujemy trochę czasu, by ulepszyć nasze espresso. Przygotowanie dobrego espresso wymaga wprawy. Dlatego też postanowiliśmy poświęcić się udoskonaleniu tej sztuki”. Decyzje tę podejmuje Howard Schultz. Gdy istnienie Starbucksa staje pod znakiem zapytania
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
Nietypowa Walentynkowa odsłona marki Swarovski
Walentynkowa kampania firmy Swarovski to odważne przedstawienie miłości, z kryształową biżuterią w centrum uwagi na wszystkich zdjęciach. Niezależnie od tego, czy chodzi o wyrażenie...
NAJNOWSZE STYLIZACJE
Klasyczny look na jesień
Kompletując jesienną garderobę warto zainwestować w ubrania wykonane z materiałów o dobrej jakości, które posłużą nam przez kilka kolejnych sezonów. Do stworzenia kapsułowej jesiennej szafy...