Jak wiadomo: „przewidywanie jest trudne – zwłaszcza jeżeli dotyczy przyszłości”. Ostatnio nieustannie przekonują nas o tym agencje ratingowe oraz analitycy giełdowi, którzy „po fakcie” potrafią przekonywująco wyjaśnić dlaczego się pomylili. Podobnie bywa z trendami konsumenckimi – próba określenia w jakim kierunku zmierzają w perspektywie wielu lat jest dzisiaj obarczona porównywalnym ryzykiem, jak długookresowa prognoza pogody.
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
Gdzie znaleźć pomysły na modny wygląd?
Modny wygląd jest bardzo ważny, to doskonały sposób na wyrażanie siebie i pokazywanie swojego stylu. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak wyglądać stylowo i tworzyć...
NAJNOWSZE STYLIZACJE
Klasyczny look na jesień
Kompletując jesienną garderobę warto zainwestować w ubrania wykonane z materiałów o dobrej jakości, które posłużą nam przez kilka kolejnych sezonów. Do stworzenia kapsułowej jesiennej szafy...