Od początku lutego Volvo rozpoczęło nową ogólnopolską kampanią wizerunkową najnowszych modeli – S60 i V60. Kampania obejmie swoim zasięgiem media elektroniczne i tradycyjne. Spoty zostaną wyemitowane również w kinach w 14 polskich miastach. Nowe spoty reklamowe zostaną zaprezentowano zarówno w telewizji ogólnopolskiej – TVN i Polsat, jak i również na kanałach tematycznych, takich jak TVN
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
Kolekcja Gatta Wiosna/Lato 2024
Nowa kolekcja Gatta na sezon wiosna/lato 2024 to harmonijne połączenie wygody, stylu i zrównoważonego podejścia do mody. Marka zapewnia, że każda kobieta znajdzie coś...
NAJNOWSZE STYLIZACJE
Chunky boots w codziennej stylizacji
Masywne botki to prawdziwy hit wśród obecnych trendów. Kombinacja ciężkiego obuwia z lekkimi sukienkami lub spódnicami jeszcze niedawno mogła wydawać się kontrowersyjnym połączeniem. Jednak...