Tegoroczna jesień ubierze nowe kolory i… szalik!

    Fioletowa, szara, niebieska – taka będzie jesień i zima 2011. Nieodłącznym atrybutem na nadchodzące chłodniejsze dni – szalik. Niebanalnie zarzucony, owinięty wokół szyi lub opadający na ramiona – obowiązkowy element stylówy. Hot Oil, marka odzieży w stylu young casual, prezentuje najnowszą kolekcję Jesień/Zima 2011.

    Ubrania Hot Oil, projektowane i adresowane do aktywnych, pełnych energii i fascynacji światem młodych ludzi, komponują się w oryginalne zestawienia o frapującym charakterze. Najnowsze propozycje marki na jesienne i zimowe dni opierają się na nietypowych dla tych pór roku kolorach: fiolecie, niebieskim, granacie, szarościach, zieleni i czerni.

    – Szalik, szalik i jeszcze raz szalik. To on nada naszej stylówie to coś. Może być w tej samej tonacji co cały strój lub przeciwnie – przełamywać kompozycję zupełnie innym kolorem. Gładki, w kratę, z frędzlami lub bez, jedno- lub wielokolorowy, delikatny lub z wełny – musi być na każdej modnej szyi. To nie tylko ochrona przed chłodem, szalik tej jesieni i zimy nosimy wszędzie, nie tylko na dworze! –mówi Dominika Rytwińska, Brand Manager Wójcik Fashion Group, właściciela Hot Oil.

    Wśród kilkunastu tematycznych propozycji składających się na kolekcję Jesień/Zima 2011 Hot Oil, znaleźć można zarówno rzeczy idealne do szkoły, jak i do aktywności poza nią, łącznie z ubraniami do uprawiania zimowych sportów. Świeże spojrzenie na młodzieżową modę, reprezentowane przez Hot Oil, charakteryzuje zawsze wysoka jakość i niepodważalny komfort noszenia spod znaku Wójcik Fashion Group, do której należy od 2009 roku.

    Marka odzieży Hot Oil, reprezentuje styl young casual. Łączy modę z młodzieżowym luzem i kieruje kolekcje do młodzieży dynamicznej, wymagającej, ceniącej wygodę, otwartej na szybkie zmiany i odrobinę szaleństwa w stylu.

    Ubrania marki Hot Oil powstają z myślą o dzieciach i młodzieży w wieku 7-14 lat.

    ###
    Informacje o marce Hot Oil:
    Hot Oil jest polską marką odzieży dziecięcej istniejącą na rynku od 2002 roku.
    Od roku 2009 należy do wiodącego producenta ubrań dla dzieci w segmencie marek premium, firmy Wójcik Fashion Group.
    Hot Oil to znak ubrań w stylu young casual, który łączy styl wzorowany na dorosłych z młodzieżowym luzem. Modne i niepokorne w charakterze kolekcje charakteryzuje wysoka jakość i komfort użytkowania.
    Hot Oil jest marką dla dzieci i młodzieży w wieku 7-14 lat.
    Dla młodszych dzieci (0,5-7 lat) Wójcik Fashion Group od 1987 roku projektuje i produkuje ubrania pod marką Wójcik.

    Zapraszamy do odwiedzenia stron: www.hotoil.pl oraz www.wojcik.com.pl
    Internetowy sklep: http://www.wojcikonline.com/hotoil/index.php

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj