Wójcik Fashion Group rozwija sieć franczyzową

    Wójcik Fashion Group, właściciel Wójcik i Hot Oil, popularnych i cenionych marek odzieży dziecięcej i młodzieżowej, dynamicznie poszerza sieć franczyzową. Tylko w tym roku spółka planuje uruchomienie ponad 10 kolejnych placówek. Konsekwentnie realizowana polityka przekłada się na szerokie grono przedsiębiorców zainteresowanych prowadzeniem własnego biznesu pod szyldem marek Grupy.

    Obecnie w sieci funkcjonuje ponad 100 placówek handlowych marek Wójcik i Hot Oil, należących do firmy Wójcik Fashion Group (WFG). Najpopularniejszą formą reprezentacji jednostek firmy na rynku polskim jest model biznesowy oparty na współpracy franczyzowej.

    Wójcik, lider na rynku ubrań dla dzieci w segmencie marek premium, uruchomił dotychczas 52 placówki, z czego 38 to sklepy firmowe, 11 franczyzowe, a trzy partnerskie. Hot Oil, należąca od 2009 roku do WFG marka ubrań w stylu young casual dedykowana młodym ludziom w wieku 7-14 lat, posiada obecnie 58 punktów, w tym aż 50 to placówki prowadzone przez Partnerów firmy. Obie marki obecne są również na rynkach międzynarodowych, m. in. w Niemczech, Rosji, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.

    – W związku z dynamicznym rozwojem firmy, do końca tego roku planujemy zwiększyć naszą sieć jeszcze o 3–4 sklepy własne oraz 10 placówek partnerskich. Franczyzobiorcy sami się do nas zgłaszają, a my chcąc wyjść im naprzeciw, chętnie dzielimy się doświadczeniem i naszym firmowym skarbem, jakim jest know-how. Te czynniki stanowią bowiem o unikalności naszej oferty w segmencie odzieży dla najmłodszych – mówi Krzysztof Szyndler, Dyrektor Marketingu Wójcik Fashion Group.

    Firma zaprasza do współpracy każdego, kto myśli o rozpoczęciu własnej działalności gospodarczej. Zainteresowani współpracą z markami Wójcik i Hot Oil powinni dysponować lokalem o minimalnej powierzchni 90 m2 usytuowanym w atrakcyjnej lokalizacji – w galerii handlowej lub przy głównej ulicy handlowej w mieście – w miastach powyżej 60 tys. mieszkańców. Przedstawiciele firmy dokładnie analizują proponowane miejsca i nie wykluczają także podjęcia współpracy w nieco mniejszych miejscowości (40 tys. mieszkańców).

    Decydując się na współpracę z WFG, Partnerzy otrzymują wszechstronną pomoc ułatwiającą sprawne zarządzanie ich przedsięwzięciem, m. in. profesjonalne doradztwo operacyjne w wyborze lokalu i lokalizacji, rekrutacji, a także pakiet szkoleń z zakresu efektywnej ekspozycji asortymentu oraz wsparcie w bieżącej działalności przedsiębiorstwa.

    – Przystąpienie do grona naszych Partnerów franczyzowych umożliwia stabilne prowadzenie biznesu na perspektywicznym rynku ubrań dla najmłodszych. Nasz system współpracy pozwala przedsiębiorcom na kompleksowy rozwój. Znajomość meandrów rynku odzieży dziecięcej, doświadczenie i troska o Partnerów przekładają się na widoczne zainteresowanie współpracą franczyzową z firmą Wójcik Fashion Group – dodaje Krzysztof Szyndler.

    Dodatkowe informacje o zasadach i korzyściach współpracy znajdują się pod adresem: www.wojcikfashion.pl

    ###

    Informacje o firmie Wójcik Fashion Group:
    Firma Wójcik Fashion Group powstała w 1987 roku. W portfolio firmy znajdują się obecnie dwie polskie marki – Wójcik oraz od 2009 roku – Hot Oil. Pierwsza z nich jest liderem na rynku ubrań dla dzieci w wieku 0,5-7 lat w segmencie marek premium. Hot Oil to znak ubrań w stylu young casual dla młodych ludzi w wieku 7-14 lat. Najwyższa jakość i konsekwentnie realizowane założenie, iż doskonałość całości powstaje przez doskonałości każdego detalu, stały się znakiem firmowym produktów Wójcik Fashion Group.

    Więcej informacji o firmie Wójcik Fashion Group można uzyskać pod adresem www.wojcikfashion.pl

    Zapraszamy do odwiedzenia stron: www.hotoil.pl oraz www.wojcik.com.pl

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here