Program Executive Master

    Program Executive Master
    „International Media Innovation Management“

    04. października zainagurowany zostanie w Wiedniu nowy kierunek studiów MA (Master of Arts) dla wysoko wykwalifikowanej kadry z branży mediów, IT i Entertainment. Przy projekcie współpracują Deutsche Universität für Weiterbildung (DUW Berlin), Verein Wiener Medienfortbildung (WMF Wiedeń), Medienhaus Wiedeń oraz miasto Wiedeń.
    Program studiów jest ściśle ukierunkowany na projekty, ma charakter praktyczny oraz powinien uzupełniać cele zawodowe 20 wybranych wysoko wykwalifikowanych kandydatów z Europy. Stypendia, które mogą pokryć koszty studiów maksymalnie do 75%, skierowane są w szczególności do kandydatów z krajów Europy Środkowo-Wschodniej, ale też do chętnych z Austrii i innych krajów.

    Kierunek studiów „International Media Innovation Management“ bazuje na pięciu faktorach sukcesu: innowacji, międzynarodowości, interdyscyplinarności, spójności mediów oraz zorientowaniu na projekty. 20 młodych, wybranych uczestników z branży mediów lub creative industries pogłębiać będzie wiedzę i umiejętności w międzynarodowym środowisku, doskonalić umiejętności językowe w czasie indywidualnych spotkań oraz zmagać się z rzeczywistymi problemami współpracujących firm. Dla uczestników o wysokim potencjale z Europy Środkowo-Wschodniej, Austrii i innych krajów możliwe jest uzyskanie stypedium. Zależnie od kwalifikacji, sytuacji ekonomicznej kandydatów oraz wkładu finansowego własnej firmy możliwe jest w poszczególnych przypadkach uzyskanie stypendium na pokrycie maksymalnie 75 % opłat za studia.

    Kierownikiem programowym studiów jest Andy Kaltenbrunner.

    Liczby i fakty:

    Nakład czasu:
    Studia przebiegają równolegle do pracy zawodowej: od 2011 do 2013 r. studenci wezmą udział w sześciu jednotygodniowych, obowiązkowych modułach szkoleniowych w Wiedniu, Berlinie, Hiszpanii (Elche/Walencja, Madryt) w Stanach Zjednoczonych (St. Petersburg/Floryda, Nowy Jork). Program studiów obejmuje dostosowany do indywidualnych potrzeb trening językowy, system e-learning oraz nadzorowaną przez profesorów lecz czasowo samodzielnie zaplanowaną pracę przy projektach w międzynarodowych małych grupach.

    Opłaty za studia: 20.000 EUR/ rok (zawiera wszystkie opłaty, hotele, materiały szkoleniowe, transport w miejscu studiów)

    Liczba uczestników na rok: maksymalnie 20 osób

    Język studiów: angielski (trening językowy: Business English, hiszpański lub niemiecki)

    Wykładowcy: znakomici managerowie – praktycy i teoretycy, renomowani profesorowie w zakresie mediów, innowacji, changemanagement oraz leadership np.: Gerhard Zeiler (CEO Grupa-RTL), Alan Rusbridger (The Guardian), Lucy Küng (Uniwersytet St. Gallen), Romanus Otte (General Manager Welt Online), Kelly Doe (Art Director New York Times), Wolfgang Blau (Zeit Online), Vinzenz Wyss (Uniwersytet Winterthur), Bill Mitchell (Poynter Institute) i inni

    Uzyskany tytuł: Master of Arts (MA)

    Zgłoszenia do: 15. lipca 2011, wybór studentów i stypendystów do końca lipca 2011

    Rozpoczęcie studiów: 04. październik 2011 r. w Wiedniu

    Szczegółowe informacje dotyczące programu studiów, aplikacji oraz stypendiów znajdą Państwo na stronie: www.imim-master.com

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj