Ponadczasowy styl w połączeniu z elegancją i wyrafinowaną subtelnością detali – to cechy nowych zegarków Timex.
Warszawa, kwiecień 2011 – Timex proponuje kolekcję dwóch damskich modeli. Zegarki charakteryzuje estetyczna, prostokątna koperta oraz szlachetna, wykonana ze stali nierdzewnej, bransoleta w kolorze srebra. Tarcze modeli pokryto promienistym motywem zdobniczym służącym za indeksy godzin.
„Zegarki utrzymane są w stylistyce retro – mody z lat osiemdziesiątych. Współczesna wersja tego trendu jest jednak bardziej subtelna. Ubrania są bardziej stonowane, dodatki w tym biżuteria i zegarki, nie tak odważne, a kroje bardziej sfeminizowane. Wzory zaś nie tak geometrycznie jak kiedyś” – mówi Giorgio Galli, mediolański designer, projektant zegarków Timex. „W naszych pracowniach wracamy do motywów stylistycznych z końcówki ubiegłego wieku, gdyż jest to trend wciąż inspirujący i cieszy nas, że możemy być jego częścią”.
Modele charakteryzuje podświetlenie tarczy INDIGLO – umożliwiające odczyt godziny w warunkach utrudnionej widoczności – w kinie czy podczas wieczornego spaceru. Są także odporne na zachlapanie (wodoszczelność klasy 30M).
Zegarki dostępne są w punktach sprzedaży Timex w całej Polsce oraz w sklepie internetowym www.timex.pl/.
Cena: 269 PLN.
Informacje o Timex Group:
Timex Group jest jednym z największych w skali globalnej producentów oraz sprzedawców innowacyjnych zegarków i biżuterii. Założony w 1854 roku Timex jest częścią Timex Group – firmy, do której należy kilka marek, i zatrudnia ponad 5 tysięcy osób na całym świecie. Polskie przedstawicielstwo Timex, z siedzibą w Warszawie, działa od 1994 roku. Zegarki Timex dostępne są w sklepie internetowym www.timex.pl oraz w autoryzowanych sklepach na terenie całego kraju.
Kontakt dla prasy
Aleksandra Szafraniec, Omega Communication
22 547 08 82, 692 059 401, [email protected]