III Forum Marketingu w Handlu Detalicznym

    Nowa data spotkania Marketing w Handlu

    Został zmieniony termin trzeciej edycji Retail Marketing Forum. Spotkanie przełożono z 15 kwietnia na 17 czerwca ze względu na żałobę narodową.

    Trzecia edycja Retail Marketing Forum (Forum Marketingu w Handlu Detalicznym)odbędzie się 17 czerwca 2010 w Warszawie, w Business Center Club. Celem spotkania będzie prezentacja nowoczesnych narzędzi  marketingowych w handlu detalicznym, które służą zdobyciu i zatrzymaniu klientów.Uczestnicy forum będą mogli zapoznać się z najnowszymi badaniamizachowań zakupowych konsumentów, uzyskać wiedzę na temat perspektyw rozwoju handlu detalicznego w Polsce oraz zdobyć pomysły na wykorzystanie potencjału marketingowego Internetu i Visual Merchandisingu. Specjaliści zdradzą słuchaczom tajniki Shopper Marketingu i doradzą, jak skutecznie promować swój sklep lub centrum handlowe.  Podzielą się też wiedzą, jak podnieść jakość obsługi klientów w sklepach, dzięki odpowiednim programom szkoleniowym. Wśród prelegentów znajdą się m.in. przedstawiciele PBS DGA, TNS OBOP, Jones Lang LaSalle, POPAI, Brain Juice i VisualMerchandising.biz.

    III Retail Marketing Forum skierowane jest zarówno do najmujących (centra handlowe, outlety itp.), jak i do najemców (sieci detaliczne, pojedyncze sklepy) ze wszystkich branż lifestylowych obecnych w centrach handlowych (począwszy od mody aż po wyposażenie wnętrz i meble).

    Udział w imprezie jest płatny. Zgłoszenia można nadsyłać do 31 maja na adres biuro@promedia.biz.pl lub faksemna numer 022/ 559 39 62. Więcej informacji pod numerem telefonu: 022/ 559 39 76.

    Patronatem medialnym III Retail Marketing Forum objęły: „Meble Plus”, „Świat Elit”, „Meble.pl”, „FashionMedia.pl”, „Decolink.pl”, „Galeriehandlowe.pl”, „Designteka.pl”, „Psychologiakoloruwinternecie.pl”, „VisualMerchandising.biz”, „Psychologiakoloru.pl”,  „Kolordesign.eu”,. „Fashionbusiness”, „Moda Męska”, „Moda Damska”, „Obuwie i Galanteria”, „Producent Odzieży”, „Ambiente”, „Tekstylia w Domu”.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here