Młynarski odwiedził Fabrykę Trzciny!

    Kolejny wieczór z cyklu imprez promujących kompilację Sygnowano Fabryka Trzciny vol. 4 za nami. Na scenie przy ulicy Otwockiej w Warszawie królował projekt artystyczny Młynarski plays Młynarski. Zgodnie z oczekiwaniami, okazał się on wielkim wydarzeniem koncertowym i towarzyskim. Odświeżone piosenki Wojciecha Młynarskiego w konwencji retro – dancingowej, czarujący głos Gaby Kulki, charyzma pozostałych artystów, a także udział w charakterze widzów wielu znakomitych gości, stworzyły wyjątkowy nastrój. Taką imprezę trudno będzie zapomnieć!


    19 marca w Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny pierwszy raz zaprezentowano projekt artystyczny Młynarski plays Młynarski. Ze sceny zabrzmiały największe przeboje Wojciecha Młynarskiego z lat 60-tych i 70-tych. Doskonałe nowe aranżacje utworów m.in. „Niedziela na Głównym”, „Ogrzej mnie”, „Lubię wrony”, „Ballada o Dzikim Zachodzie”, „Fruwa Twoja marynara” i oczywiście niezapomnianego przeboju „Jesteśmy na wczasach” oczarowały licznie zgromadzoną publiczność. Jan Młynarski, syn legendarnego autora tekstów, był pomysłodawcą projektu. Z wielkim szacunkiem zajął się adaptacją hitów swojego ojca. Koncert udowodnił, że utwory, które zachwycały w poprzedniej epoce, aktualne są do dziś. A w wykonaniu Młynarski plays Młynarski nabrały nowoczesnego brzmienia i stworzyły wyjątkowy nastrój, trochę retro, trochę dancingowy i bardzo klimatyczny. Na koncercie nie zabrakło samego Wojciecha Młynarskiego, który na zakończenie występu formacji pojawił się na scenie.

    Młynarski plays Młynarski to 7-osobowy zespół w składzie Gaba Kulka (śpiew) Piotr Zabrodzki (pianino akustyczne), Kuba Galiński (organy), Marian Wróblewski (gitara), Wojciech Traczyk (kontrabas), Manolo Alban Juarez (instrumenty perkusyjne) oraz oczywiście pomysłodawca projektu Jan Młynarski (śpiew i perkusja). Koncert w Fabryce Trzciny był pierwszym koncertem projektu, podczas którego można było usłyszeć repertuar przygotowywany na płytę, której premiera planowana jest na październik br.

    Gospodarzem wieczoru był Stanisław Trzciński, szef agencji STX Records / Grupa STX JAMBOREE, wydawca serii płyt Sygnowano fabryka Trzciny, który wprowadził gości w doskonały koncertowo-wiosenny nastrój. Wśród zaproszonych  można było spotkać mi.in.: Agatę Passent, Kasię Kowalską, Marię Szabłowską, Paulinę Przybysz, Monikę Dryl, Tomasza Kammela, Marcina Kręglickiego, Piotra Gąssowskiego, Norbiego, czy Krzysztofa „Kasę” Kasowskiego.

    Dodatkową atrakcją wieczoru było orzeźwiające powitanie wiosny z marką Carlo Rossi oraz konkurs w którym można było wygrać nagrody ufundowane przez sponsora imprezy – czerwone wino z limitowanej serii.

    O oprawę muzyczną wieczoru zadbał DJ Cpt. Sparky, który wykorzystał utwory nawiązujące klimatem do występu zespołu.

    Organizatorem imprezy była agencja STX Records / STX JAMBOREE we współpracy z Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny. Sponsorem imprezy w Fabryce Trzciny był producent wina Carlo Rossi. Partnerami koncertu byli: Urban Wave , PEPSI. Patroni medialni: Chilli ZET, Wirtualna Polska, InStyle, MaleMan, Essence, Polki.pl, Infomusic, Cgm.pl.

    ***

    STX JAMBOREE – połączona w 2006 roku struktura istniejącej od 1997 roku STX RECORDS (a także BA Booking Agency) oraz istniejącej na rynku od 1991 roku AGENCJI JAMBOREE. Agencja STX JAMBOREE jest obecnie najszybciej rozwijającą się firmą w branży muzycznego marketingu, pionierem we wprowadzaniu nowych rozwiązań marketingowych i strategicznych oraz kompleksowej obsługi klienta w wymienionych dziedzinach.

    STX JAMBOREE to organizator i producent wydarzeń muzycznych oraz wydawca płytowy. Specjalizuje się także w tzw. marketingu muzycznym oraz wykorzystaniu szeroko pojętego show biznesu w komunikacji marketingowej. Jest to zespół kompleksowych działań z zakresu Marketing Services: eventów, BTL, kreacji, planowania kanałów komunikacji, PR, ambient mediów itd. Celem jest wspomaganie wzrostu sprzedaży produktów i usług, promowanych za pomocą muzyki i innych dziedzin rozrywki. Zakres działalności agencji obejmuje między innymi: kompleksową organizację i produkcję imprez, wydarzeń specjalnych i eventów (m.in. dwie edycje Zawodów Jeździeckich Toyota Sygnity World Cup), koncertów (m.in.: James Brown, Ray Charles, Macy Gray, Diana Krall, Grace Jones, Natalie Cole, M People, Woody Allen and His New Orleans Jazz Band, Kylie, Scorpions, Take 6, BBC Big Band, The Magic of The Beatles), festiwali (m.in.: PKO BP London Live, sześć edycji Festiwalu Jazz Jamboree, Zaczęło się w Polsce – koncert z okazji 20. Rocznicy Odzyskania Wolności i Upadku Komunizmu (z udziałem m.in. Kylie), a także gali wręczenia nagród muzycznych FRYDERYK (2007-2010); wydawanie płyt (w tym kompilacji Pozytywne Wibracje, Pinacolada, Pieprz i Wanilia, Global Chillout, Sygnowano Fabryka Trzciny, After Hours); oraz od wielu lat – pozyskiwanie licencji do muzyki zagranicznej do reklam.

    Celem STX JAMBOREE jest skuteczne kształtowanie strategii marketingu muzycznego i show biznesu dla swoich klientów oraz agencji reklamowych; jak również realizacja wybranych zagadnień z zakresu PR, BTL i marketingu.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj