Olśniewająca brazylijska modelka Adriana Lima jest jedną z twarzy nowej kampanii reklamowej Vogue Eyewear

Vogue Eyewear rozpocznie swoją nową kampanię reklamową wiosna-lato 2015 z udziałem trzech zachwycających, międzynarodowych gwiazd: brazylijskiej modelki Adriany Limy, indyjskiej aktorki Deepiki Padukone oraz chińskiej aktorki Liu Shu-Shi.

Twarzami kampanii są trzy wyjątkowe kobiety znane ze swojego stylu, szyku i wielkiej klasy. Kampania, która rozpocznie się w styczniu, skierowana jest do młodych kobiet, zainteresowanych światem mody. Zdjęcia wykonane na potrzeby kampanii są radosne i kolorowe i w pełni oddają ducha Vogue Eyewear.

Warto podkreślić, że Adriana Lima jest tegoroczną twarzą marki, podczas gdy Deepika Padukone oraz Liu Shi- Shi wystąpiły w międzynarodowej kampanii Vogue Eyewear 2013. Modele zaprezentowane podczas kampanii zostały osobiście wybrane przez gwiazdy i są odzwierciedleniem ich charakteru i stylu.

Adriana Lima urodziła się i wychowała w Brazylii i obecnie uchodzi za jedną z najpiękniejszych kobiet na świecie. Sława Adriany Limy wykracza poza świat mody, przyznając jej status gwiazdy popkultury. Jest modelką od dziesięciu lat, w tym czasie brała udział w najbardziej prestiżowych pokazach mody na świecie, jej zdjęcia widniały na pierwszych stronach wielu renomowanych w branży modowej magazynów oraz była angażowana do odnoszących sukcesy kampanii w świecie modelingu.

„Adriana jest ucieleśnieniem wyobrażenia kobiety Vogue Eyewear. Jest zabawna, pociągająca i jest ikoną mody” – mówi Mariavittoria Di Stasi, dyrektor ds. marki Vogue Eyewear. „Angażując do naszej kampanii te trzy modelki, pragniemy podkreślić, jak ważne dla Vogue Eyewear są kobiety na całym świecie. Nawet jeśli bardzo się różnią i pochodzą z różnych zakątków świata, są jednakowo ważne i cenne, reprezentując wszystkie kobiety – każda poprzez swój charakterystyczny styl i szyk”.

Sesja zdjęciowa z udziałem Adriany Limy odbyła się w Buzios w Brazylii – w legendarnej miejscowości wypoczynkowej rozsławionej przez Brigitte Bardot w 1960 r. – i została zrealizowana przez Ellen von Unwerth, znaną fotografkę pracującą z najpiękniejszymi kobietami świata. Kampania – emanująca tropikalnym klimatem – składa się z sześciu fotografii, na których Adriana nosi najnowsze modele okularów Vogue Eyewear.

„To niesamowite, że sesja dla Vogue Eyewear odbyła się w moim kraju, w Brazylii. To naprawdę wyjątkowa kolekcja charakteryzująca się niezwykle kobiecym wyglądem i żywymi kolorami, które sprawiają, że okulary te są idealne dla każdej kobiety i nadają się na każdą okazję” – mówi Adriana Lima.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj